Mundial. Raz na cztery lata to słowo rozpala miliony fanów piłki nożnej na świecie. Nas pobudziło do rozmowy, więc też jest nieźle.

 

Jest to o tyle nietypowa rozmowa, ponieważ tylko połowa z nas (Jenny) ogląda mecze. Druga połowa jakoś nie ma do tego serca. Nie zmienia to faktu, że Mistrzostw Świata nie można po prostu pominąć. To nie tylko wielka impreza sportowa, ale także gigantyczne przedsięwzięcie biznesowe i społeczne. I właśnie o tym rozmawiamy. Czy wielkie korporacje będą miały lepszy wpływ na ludzi niż przepotężna FIFA? Co ma wspólnego szpieg z głosowaniem w Szwajcarii? Czego nie będzie za cztery lata w Katarze? Ale to wszystko w dalszej części rozmowy. Na początek odpowiadamy na liczne zapytania o nas, jak też przypominamy o dzwoneczku.

 

 

W rozmowie opieramy się na:

Polski rytm mundialowy | Magazyn Opinii Pismo

Will FIFA Force Russia to Make the World Cup Friendly to L.G.B.T. People? | The New York Times

How Russia won the World Cup | The Guardian

„Wembley, Wimbledon” Wiktor Osiatyński


Muzyka wykorzystana w nagraniu:
„Deadly Roulette” Kevin MacLeod (incompetech.com)

Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

About the Author

Bartek

Magik Excela, fan Lego, improwizator. Wszystko go interesuje, nic z tym nie robi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.